روژانروژان، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

روژان

نظرات (3)

خاله ی بهراد کوچولو
20 شهریور 91 19:06
چه نی نی تپلی ماهم یه بچه ی تپل داریم بیاین وبلاگش رو ببینین و نظر یادتون نره
باران قلنبه
20 شهریور 91 20:32
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
خاله سارا
25 آذر 91 15:45
الهی دور خنده هات بگردم که اینقدر نازی نخند من دلم واست ضعف میره عزیز دلم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به روژان می باشد