روژانروژان، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

روژان

نظرات (5)

مامان محمدرهام جون
10 مهر 91 19:10
سلام دوستم خوبی؟؟؟روژان ناناز خوبه؟؟؟؟؟

ممنون از نظر پرمهرت

یه نکته:
بهتره موقع نظر دادن آدرس وبلاگ دخملی رو ثبت کنی تا اگه کسی خواست بهت جواب بده راحت قابل دسترسی باشی.

بازم دیدن من ومحمرهامم بیاید.
سلام روژانم خوبه دست بوسه
تشکر میکنم از راهنمای که کردی راستی آدرسمو با www
بنویسم؟
بابای
شیدا مامان پانی
12 مهر 91 16:10
سلام خوشحال میشم به وبلاگم سربزنید (وبلاگ هنری بافتنی خیاطی اشپزی درمورد نی نی هام مطلب دارم ویه عالمه قاب خوشگل واسه نی نی ها واموزش سیسمونی وفروش لباسهای بافتنی دستباف خوشگل واسه نی نی ها ومامانها ی گل منتظرم
http://tar-o-pod.mihanblog.com/post/category/184 وبلاگ هنریم
ادرس فروشگاه journal.hamvar.ir فروش کتاب های هنری با قیمتی باور نکردنی
http://baftanibamashin.mihanblog.com/ فروش لباسهای زیبا دستباف برای نی نی ها و مامانها هفته ای یه بار سربزنید مدلهای جدید میزارم

http://pani88.niniweblog.com/ وبلاگ دخترم
[h
سلام عزیزم به وبلاگت سر زدم عالی بود من که لذت بردم اون لباسای ست آتلیه هم جالب بود اگه میشه کد 802 و811 سایز 9 ماه قیمتشو بگید

مامان محمدرهام جون
13 مهر 91 15:21
مامانی وبلاگ این فسقلی رو آپ کن دیگهههههههههههه










مرسی که واست مهمم ومی خوای که کارمو بهتر انجام بدم چشم ولی راستش نمیدونم چطور آپ کنم
مامان محمدرهام جون
13 مهر 91 15:22
یه راهنمایی:
وقتی میخوای به نظرات وبلاگت جواب بدی گزینه پاسخ رو بزن بعد جواب بده که بین نظر بیننده وجواب تو یه خط افقی بیفته.

اول آدرس وبت که وارد میکنی باید www.هم بزنی


محدثه
16 مهر 91 18:48
سلام عزیزم با افتخار لینکت کردم اگه میشه شماهم منو بلینک



سلام گلم خوشحالم از آشنایتون منم لینگت کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به روژان می باشد